27 augusti 2008

Se mig! Jag vill ha uppmärksamhet!

Idag kan man läsa om E-type, Alexander Bard och några andra s.k. "stjärnor" i dagstidningarna. De ondgör sig över att de nya reglerna i Melodifestivalen är så hårda och orättvisa så att det kommer att få de "seriösa" artisterna att bojkotta festivalen. "Det kommer att bli en freakshow för amatörer och veteraner", säger E-type. "Det håller på att bli ett rent TV-jippo", säger A.Bard. "Håller på att bli?!??" Vilket skämt! Jag har som TITTARE för länge sen bojkottat skiten just pga stolpskott som E-type och Bard. "Håller på att bli?"
Jag tycker det luktar desperation och hybris lång väg! Är de små divorna lite rädda för att inte få synas i glittriga kläder och dricka gratis skumpa inför skvallerpressens kameror? Eller kanske oroliga över att inte få fyra av sina 250 kilo pyroteknik på bästa sändningstid? När Alexander Bard säger att "SVT kanske vill satsa mer på jippo än på musiken" framstår han ju som fullständigt uppe i det blå. DET HAR VÄL FÖR HELSKOTTA INTE VARIT ANNAT ÄN ETT ENDA STORT JIPPO SEN DET BÖRJADE???

Jag kommer att spräcka en ådra om jag fortsätter så här. Usch.

Vissa gör VADSOMHELST för att tillfredställa sitt behov av att vara känd i TV.

Inga kommentarer: